CONTACT CENTER - Co to jest?
Definicja słowa: CONTACT CENTER
Contact Center to centrum kontaktowe służące do masowej obsługi kontaktów z klientami przy użyciu wszelkich możliwych sposobów, m.in.
- telefon
- SMS
- live chat
- media społecznościowe
- BOTy
- formularze kontaktowe
- i każda inna forma, która pozwala nawiązać kontakt z klientem.
Jaka jest rola (funkcja) contact center?
Rola (funkcje) contact center są takie same jak w Call Center, czyli
- informacyjna
- sprzedażowa
- marketingowa
Jaki rodzaj ruchu obsługuje contact center?
Contact Center podobnie jak Call Center może obsługiwać różne kategorie ruchu:- przychodzące (kontakty przychodzące),
- wychodzące (kontakty wychodzące).
Czym się różni Call Center od Contact Center?
Contact Center jest naturalnym następcą Call Center. Główna różnica polega na ilości sposobów komunikacji z klientem. W call center był to jeden kanał, którym był telefon, a w contact center tych sposobów, którymi klient z nami się kontaktuje lub my z klientem się kontaktujemy jest wiele. Pozostałe założenia są praktycznie takie same.
Pochodzenie słowa Contact Center
Contact Center to słowo pochodzące z języka angielskiego oznaczające centrum kontaktu z klientem.
Skrót słowa CONTACT CENTER (CC)
W żargonie branżowym Contact Center jest dość często określane jako CC, co może również oznaczać Call Center.
W niniejszym blogu znajdziesz następujące artykuły związane ze słowem Contact Center:
Wyjaśnienie innych definicji związanych z e-commercem znajdziesz w Banku Pojęć.