środa, 14 czerwca 2017

BOK-Biuro Obsługi Klienta - Co to jest?

BIURO OBSŁUGI KLIENTA - BOK - Co to jest?

Definicja słowa: Biuro Obsługi Klienta czyli BOK

Biuro Obsługi Klienta to miejsce gdzie klient poprzez kontakt osobisty, telefoniczny, e-mailowy, bądź poprzez media społecznościowe może dowiedzieć się o ofercie danej firmy, wyjaśnić status swoje sprawy czy reklamacji, a także załatwić wszystkie sprawy związane z daną firmą. Z reguły BOK czyli Biuro Obsługi Klienta jest prowadzone w ramach Call Center bądź Contact Center.

Pochodzenie słowa Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta to nazwa wywodząca się z języka polskiego oznaczająca fizyczne bądź wirtualne miejsce kontaktu z klientem.

Skrót słowa: Biuro Obsługi Klienta (BOK)

W żargonie branżowym Biuro Obsługi Klienta jest dość często określane jako BOK. Skrót ten pojawia się również często w adresach e-mailowych, np. bok@jakasfirma.pl

Słowa o podobnym znaczeniu do słowa: BOK - Biuro Obsługi Klienta

W polskich realiach najczęściej spotykanym określeniem jest właśnie Biuro Obsługi Klienta, ale można również spotkać inne określenia tej jednostki organizacyjnej takie jak Centrum Wsparcia Klienta, w skrócie CWK.

W niniejszym blogu znajdziesz następujące artykuły związane ze słowem Biuro Obsługi Klienta:
Wyjaśnienie innych definicji związanych z e-commercem znajdziesz w Banku Pojęć.