BIURO OBSŁUGI KLIENTA - BOK - Co to jest?
Definicja słowa: Biuro Obsługi Klienta czyli BOK
Biuro Obsługi Klienta to miejsce gdzie klient poprzez kontakt osobisty, telefoniczny, e-mailowy, bądź poprzez media społecznościowe może dowiedzieć się o ofercie danej firmy, wyjaśnić status swoje sprawy czy reklamacji, a także załatwić wszystkie sprawy związane z daną firmą. Z reguły BOK czyli Biuro Obsługi Klienta jest prowadzone w ramach Call Center bądź Contact Center.
Pochodzenie słowa Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta to nazwa wywodząca się z języka polskiego oznaczająca fizyczne bądź wirtualne miejsce kontaktu z klientem.
Skrót słowa: Biuro Obsługi Klienta (BOK)
W żargonie branżowym Biuro Obsługi Klienta jest dość często określane jako BOK. Skrót ten pojawia się również często w adresach e-mailowych, np. bok@jakasfirma.pl
Słowa o podobnym znaczeniu do słowa: BOK - Biuro Obsługi Klienta
W polskich realiach najczęściej spotykanym określeniem jest właśnie Biuro Obsługi Klienta, ale można również spotkać inne określenia tej jednostki organizacyjnej takie jak Centrum Wsparcia Klienta, w skrócie CWK.
W niniejszym blogu znajdziesz następujące artykuły związane ze słowem Biuro Obsługi Klienta:
Wyjaśnienie innych definicji związanych z e-commercem znajdziesz w Banku Pojęć.