sobota, 19 sierpnia 2017

CONTENT MARKETING - Co to jest?

Definicja słowa: CONTENT MARKETING

Content Marketing jest zwany inaczej marketingiem treści. Czyli są to działania mające na celu pozyskanie klientów lub ruchu na stronie poprzez jej zawartość, którą jest treść, ale także grafika czy video.

Content strony jest istotny dla odbiorcy strony internetowej czyli człowieka, który zapoznaje się z jej treścią i dlatego powinien być dla niego atrakcyjny pod kątem treści czyli zawartości merytorycznej, ale także formy przekazu czyli układu strony, przejrzystości, rodzaju i wielkości czcionki, a także informacji dodatkowych, którymi mogą być wszelkiego rodzaju materiały graficzne czy video.

Content strony jest również bardzo istotny dla wyszukiwarki Google, w szczególności w obecnych czasach po wprowadzeniu googlowego algorytmu Panda, który bierze pod uwagę nie tylko treść, ale także czy forma przekazu jest istotna dla użytkownika, a to wszystko ma wpływ na SEO strony, czyli jej pozycjonowanie.

Content marketing jest jedną z technik Inbound Marketingu, gdzie poprzez content czyli zwartość, treść strony przyciągamy do niej użytkowników.

Pochodzenie słowa Content Marketing

Content Marketing to słowa pochodzące z języka angielskiego i wywodzące się z dwóch słów, gdzie content oznacza zawartość, marketing to zbiór działań reklamowych dzięki którym klienci są zachęcani do zakupu reklamowanych produktów.

Artykuły o content marketingu

W niniejszym blogu znajdziesz następujące artykuły związane ze słowem Content Marketing: