piątek, 25 listopada 2016

Multichannel - co to jest?

Multichannel - Co to jest?

Multichannel - to od dawna znany rodzaj strategi sprzedaży stosowanej przez firmy handlowe pozwalającej im docierać do klienta wszystkimi możliwymi kanałami używanymi w firmie. 

Multichannel to wielokanałowa strategia sprzedaży, której głównym założeniem jest dotarcie do klienta z ofertą czy przekazem reklamowym w każdy możliwy sposób, czyli każdym możliwym kanałem sprzedaży dostępnym w firmie.

Naturalnym następcą strategii multichannel, jest strategia omnichannel, dzięki której dotarcie do klienta jest nie tylko wszystkimi możliwymi kanałami stosowanymi w firmie, ale także z tym samym przekazem czy ofertą bez względu na kanał.

Omnichannel to słowo pochodzące częściowo z łaciny, gdzie multi znaczy wiele, a channel w języku angielskim znaczy kierunek, kanał.

W niniejszym blogu znajdziesz następujące artykuły związane z następcą strategii multichannel:

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza