Multichannel - Co to jest?
Multichannel - to od dawna znany rodzaj strategi sprzedaży stosowanej przez firmy handlowe pozwalającej im docierać do klienta wszystkimi możliwymi kanałami używanymi w firmie.
Multichannel to wielokanałowa strategia sprzedaży, której głównym założeniem jest dotarcie do klienta z ofertą czy przekazem reklamowym w każdy możliwy sposób, czyli każdym możliwym kanałem sprzedaży dostępnym w firmie.
Naturalnym następcą strategii multichannel, jest strategia omnichannel, dzięki której dotarcie do klienta jest nie tylko wszystkimi możliwymi kanałami stosowanymi w firmie, ale także z tym samym przekazem czy ofertą bez względu na kanał.
Omnichannel to słowo pochodzące częściowo z łaciny, gdzie multi znaczy wiele, a channel w języku angielskim znaczy kierunek, kanał.
W niniejszym blogu znajdziesz następujące artykuły związane z następcą strategii multichannel:
Wyjaśnienie innych słów związanych z e-commercem znajdziesz w Banku Pojęć.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz