wtorek, 27 września 2016

ImpleBOT - konkurencją w e-mail marketingu - PREMIERA - IX.2016

Premiera ImpleBOT ONE - wielokrotny autoresponder - konkurencja w e-mail marketingu.

PREMIERA IMPLEBOT ONE

Dziś wieczorem miała miejsce premiera narzędzia do e-mail marketingu ImpleBOT.....


Dziś wieczorem miała miejsce premiera narzędzia do e-mail marketingu ImpleBOT, najstarszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu, które dziś zyskało nową odsłonę. 

HISTORIA WIELOKROTNEGO AUTORESPONDERA

ImpleBOT w początkowej fazie istnienia na rynku było promowane jako wielokrotny autoresponder, dopiero potem zrodziło się pojęcie zapożyczone z Zachodu: e-mail marketing. Z sentymentem podchodzę do tego narzędzia, które miałem okazję używać prawie od samego początku jego funkcjonowania, początkowo w wersji bezpłatnej jako FreeBot, a dopiero później w wersji płatnej jako ImpleBOT.
Jakby na to nie spojrzeć twórca ImpleBOT-a Piotr Majewski jest prekursorem  polskiego e-mail marketingu i to on jako pierwszy stworzył w pełni polskie narzędzie wysyłające automatycznie e-maile, po wpisaniu się do newslettera, stad pewnie początkowa nazwa wielokrotny autoresponder.

IMPLEBOT  DZISIAJ!

Na dzień dzisiejszy ImpleBOT konkuruje z innymi dostępnymi na rynku polskim narzędziami do e-mail marketingu takimi jak FreshMail, Sare, GetResponse, Sare, czy międzynarodowymi MailChimp. Pozostaje pytanie czy ImpleBot ma szanse wygrać z tą konkurencję, bo jak do tej pory było to narzędzie mocno zaniedbane, co przyznał sam Majewski! 
W międzyczasie konkurencja zdołała wypromować hasło e-mail marketing i dziś praktycznie tylko w taki sposób określamy tego typu programy, a określenie wielokrotny autoresponder praktycznie jest nie używane choć w moim odczuciu jest ono równie trafnie określające idee tworzenia bazy adresów e-mail, do której później automatycznie wychodzi wysyłka zamówionych treści.
Kolejna kwestia to to, że Majewski w dalszym ciągu zamierza promować to rozwiązanie dla użytkowników, którzy są przedstawicielami małych firm i nie zamierza w inwestować w tradycyjne działy sprzedaży jak u konkurencji, co może sprawić iż w dalszym ciągu pozostanie gdzieś w tyle, mimo iż funkcjonalności ImpleBOT-a zapowiadają się całkiem ciekawie.

WPŁYW UŻYTKOWNIKÓW NA ROZWÓJ IMPLEBOT ONE

Zobaczymy w jakim kierunku ImpleBOT One będzie się rozwijał, bo konkurencja już od jakiegoś czasu pracuje nad systemami marketing automation, a u Majewskiego wciąż brak i jak wynika premiery nie wiadomo czy w ogóle będzie. Niewątpliwą zaletą jest fakt iż Majewski pozwala wpływać użytkownikom na dalszy rozwój tego narzędzia poprzez głosowanie punktami. Ilość punktów odpowiada ilości złotówek, które wydajesz na jego narzędzie i właśnie tymi punktami będzie się głosować na nowe pomysły i kierunki rozwoju tego wielokrotnego autorespondera. Czy to okaże się skutecznym narzędziem w promocji i rozwoju ImpleBota zobaczymy za jakiś czas!

IMPLEBOT ONE DOSTĘPNY OD 28 WRZEŚNIA 2016 r.

ImpleBOT One zgodnie ze słowami Majewskiego będzie dostępny dla obecnych użytkowników ImpleBOT i FreeBOT od 28.09.2016 r. i wtedy będziemy mogli samemu poeksperymentować z tym narzędziem i zobaczyć w praktyce te wszystkie zmiany, które dziś mogliśmy zobaczyć podczas premiery, a jest ich sporo.

Jeszcze dużo pracy przed Piotrem, bo jak było widać podczas prezentacji szereg funkcjonalności w narzędziu nie zawsze działa pod każdą przeglądarką, co oznacza, iż 

CENY IMPLEBOT ONE, IMPLEBOT MANAGER 5, IMPLEBOT MANAGER 50

Ceny ImpleBOT One i ImpleBOT Managera 5 lub 50 zgodnie ze słowami Majewskiego są bardzo konkurencyjne w stosunku do rozwiązań dostępnych na rynku polskim. I faktycznie patrząc na cennik też odnoszę takie wrażenie.

PODSUMOWANIE

Osobiście kibicuję Piotrowi Majewskiemu powrotu do czołówki narzędzi do e-mail marketingu dostępnych na rynku polskim i może kiedyś pokuszę się o stworzenie porównania i obiektywnej oceny systemów typu e-mail marketing.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz